Şaban Dişli: Cumhurbaşkanımızın emrindeyim
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Şaban Dişli, "Ben bu ülkenin, bayrağının, devletinin yanındayım. Cumhurbaşkanımızın emrindeyim. Görevime devam edeceğim" dedi.
2016.07.19 14:21 - Son Güncellenme: 2016.07.19 15:41 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Dişli, AK Parti Grup Toplantısından sonra gazetecilere açıklama yaptı. Dişli, "Ben bu ülkenin, devletin, bayrağının yanındayım. Cumhurbaşkanımızın emrindeyim. Görevime devam edeceğim" diye konuştu.