S. Arabistan'da coronadan iki ölüm daha

S. Arabistan'da coronadan iki ölüm daha

Suudi Arabistan'da etkili olan Corona virüsü sebebiyle iki kişi daha öldü

2013.07.07 16:41 - Son Güncellenme: 2013.07.07 16:41 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
S. Arabistan'da coronadan iki ölüm daha

Suudi Arabistan Sağlık Bakanlığı, dün yaptığı açıklamada Corona virüsünden 2 kişinin daha hayatını kaybettiğini belirtti.

Sağlık Bakanlığı vefat edenlerin birinin doğu bölgesinde diğerinin ise Cidde kentinde iki yaşında bir çocuk olduğunu açıkladı. Bakanlık tarafından yapılan açıklamada virüsün teşhis edildiğinden bu yana kadar ölenlerin sayısının 36'ya çıktığını, 3 kişide daha bu virüsün tespit edildiğini bunların ikisinin başkent Riyad'da olduğu ifade edildi.

Corona virüsünün görüldüğü son 3 kişinden ikisinin Riyad'da Suudi vatandaşı, birinin 66 diğerinin 69 yaşında olduğu, üçüncü kişinin ise Hafr el Batın'da sağlık sektöründe çalışan bir yabancı olduğu belirtildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.07 16:41 - Son Güncellenme: 2013.07.07 16:41 - HABER MERKEZİ
A