Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

Rus Donanması'na ait 127 borda numaralı 'Minsk' isimli savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçerek Karadeniz'e açıldı.

2017.11.18 11:10 - Son Güncellenme: 2017.11.18 11:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

Rus donanmasına ait 'Minsk' isimli savaş gemisi, saat 09.00'da Marmara Denizi'nden İstanbul Boğazı'na giriş yaptı.

Geçiş esnasında geminin güvertesinde bekleyen askerler İstanbul Boğazı'nı seyretti.

Güvenlik önlemleri altında boğazı geçen gemi yaklaşık 1,5 saatte Karadeniz'e açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.11.18 11:10 - Son Güncellenme: 2017.11.18 11:10 - HABER MERKEZİ
A