Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

RUS Donanması'na ait 150 borda numaralı savaş gemisi "Capatob" İstanbul Boğazı'ndan geçerek Marmara'ya açıldı. 

2016.04.14 19:53 - Son Güncellenme: 2016.04.14 19:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti
02:51 Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

İLGİLİ VİDEO

Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

Rus Donanması'nın Karadeniz Filosu'na bağlı 150 borda numaralı savaş gemisi "Capatob", saat 17.30 sıralarında Karadeniz'den İstanbul Boğazı'na giriş yaptı. Geniş güvenlik önlemleri altında Boğaz'dan geçen savaş gemisine, havadan helikopter, denizden ise Sahil Güvenlik Komutanlığı'na bağlı bot ile deniz polisi eşlik etti. 

Rus savaş gemisi, yaklaşık 1 saatte Boğaz geçişini tamamlayarak Marmara Denizi'ne açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.14 19:53 - Son Güncellenme: 2016.04.14 19:54 - HABER MERKEZİ
A