Rus nükleer denizaltısında yangın
Rusya'nın uzakdoğusunda bulunan Vladivostok'ta bakımı yapılan nükleer denizaltıda yangın çıktı
2013.09.16 11:15 - Son Güncellenme: 2013.09.16 11:16 - Dünya - HABER MERKEZİ
Rusya'nın nükleer denizaltısı Tomsk'da Vladivostok Tersanesi'nde bakım çalışmaları sırasında yangın çıktığı bildirildi.
Rus haber ajansı İtar-Tass'ın bildirdiğine göre, Rusya'nın uzakdoğusunda bulunan Zvezda fabrikasında bakım çalışmaları yürütülen nükleer denizaltı Tomsk'da yangın çıktı. Sabah saatlerinde denizaltının iç kısımlarında çıktığı kaydedilen yangının kısa sürede söndürüldüğü ifade edildi.
Rusya Savunma Bakanlığı'ndan yapılan ilk açıklamada yangının sebebi olarak kaynak yaparken oluşan kıvılcım gösterildi.
Yaklaşık üç yıldır bakım ve yenileme çalışmaları devam eden denizaltının nükleer reaktörü devre dışı bırakılmıştı.