Rus nükleer denizaltısında yangın

Rus nükleer denizaltısında yangın

Rusya'nın uzakdoğusunda bulunan Vladivostok'ta bakımı yapılan nükleer denizaltıda yangın çıktı

2013.09.16 11:15 - Son Güncellenme: 2013.09.16 11:16 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Rus nükleer denizaltısında yangın

Rusya'nın nükleer denizaltısı Tomsk'da Vladivostok Tersanesi'nde bakım çalışmaları sırasında yangın çıktığı bildirildi.

Rus haber ajansı İtar-Tass'ın bildirdiğine göre, Rusya'nın uzakdoğusunda bulunan Zvezda fabrikasında bakım çalışmaları yürütülen nükleer denizaltı Tomsk'da yangın çıktı. Sabah saatlerinde denizaltının iç kısımlarında çıktığı kaydedilen yangının kısa sürede söndürüldüğü ifade edildi.

Rusya Savunma Bakanlığı'ndan yapılan ilk açıklamada yangının sebebi olarak kaynak yaparken oluşan kıvılcım gösterildi.

Yaklaşık üç yıldır bakım ve yenileme çalışmaları devam eden denizaltının nükleer reaktörü devre dışı bırakılmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.16 11:15 - Son Güncellenme: 2013.09.16 11:16 - HABER MERKEZİ
A