Rus gemileri İstanbul Boğazı'ndan geçti

Rus gemileri İstanbul Boğazı'ndan geçti

SURİYE'ye askeri müdahale tartışmaları sürerken destroyer sınıfı Rus savaş gemileri Minsk ve Novocherkassk, istihbarat gemisi CCB-201'den 1 saat sonra İstanbul Boğazı'na giriş yaptı.

2013.09.05 18:44 - Son Güncellenme: 2013.09.05 18:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Rus gemileri İstanbul Boğazı'ndan geçti


Suriye'ye askeri müdahale tartışmaları sürerken Rusya sıcak gelişmelerin yaşanacağı Akdeniz'e istihbarat gemisi gönderme kararı aldı. Sivastopol'da bulunan Karadeniz Filosu'na ait CCB-201 adlı araştırma gemisi Suriye kıyılarına doğru harekete geçti. Gemi saat 15.00 sıralarında İstanbul Boğazı'na girdi. Gemi boğazdan geçişini saat 16.30 sıralarında tamamladı.

Öte yandan, Rus istihbarat gemisinin ardından yaklaşık 1 saat sonra destroyer sınıfı Rus savaş gemileri Minsk ve Novocherkassk İstanbul Boğazı'na girdi. 2 savaş gemisinin Boğaz'da ilerleyişi sürüyor

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.05 18:44 - Son Güncellenme: 2013.09.05 18:55 - HABER MERKEZİ
A