Rövanş Arsenal'in!

Rövanş Arsenal'in!

Şampiyonlar Ligi F Grubu 4. maçında Borussia Dortmund evinde Arsenal'i ağırladı.

2013.11.07 00:29 - Son Güncellenme: 2013.11.07 00:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Rövanş Arsenal'in!

 

Şampiyonlar Ligi F Grubu'nda Borussia Dortmund, Signal Iduna Park'ta İngiliz devi Arsenal'e 1-0 mağlup oldu.

Grup liderliği için avantajı eline geçirmek için sahaya çıkan iki devin mücadelesinde gülen taraf Arsenal oldu. Nuri Şahin ve Mesut Özil ilk 11'lerde yer alırken iki takımda maça tempolu başlamasına rağmen ilk yarıda aradıkları pozisyonları bulamadı.


İkinci yarıya hızlı başlayan Arsenal, maçın 62. dakikasında Galli yıldızı Ramsey ile 1-0 öne geçti. Kalan dakikalarda Borussia Dortmund beraberlik için bastırsa da Arsenal kalesini gole kapayarak 3 puanı hanesine yazdırdı.

Bu sonuçla puanını 9'a yükselten Arsenal grup liderliğine yükselirken 6 puanda kalan Borussia Dortmund üçüncü soraya geriledi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.07 00:29 - Son Güncellenme: 2013.11.07 00:30 - HABER MERKEZİ
A