Rodrigues: "Galibiyeti hak ettik"
Galatasaray'ın yıldız orta saha oyuncusu Garry Rodrigues, Kayseri maçının ardından konuştu.
2018.01.22 22:57 - Son Güncellenme: 2018.01.22 22:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Kayseri'de 1 gol, 1 asistle oynayan Garry Rodrigues'in maç sonu açıklamaları şöyleydi:
"Tek hedef galibiyetti. Bu bizim için önemliydi. İyi bir başlangıç yaptık. Maça da iyi başladık. Çok iyi oynadık. İkinci yarı rakibimiz biraz daha iyi oynadı. Fena da defans yapmadık aslında. Böyle önemli bir deplasmandan 3 puan almak önemliydi. Maçın genelinde çok pozitif şeyler vardı. Kazanmayı isteyen, arzulayan ve hak eden bir Galatasaraygördük sahada. Baskı yediğimiz anlarda önemli bir gol attığımı düşünüyorum. Takımıma yardım etmiş oldum. Galibiyet ekstra motivasyon ve güven verdi ama dikkat etmemiz gereken şeyler de var."