Robin van Persie: "Beni tuttular, ancak takımı unuttular"

Robin van Persie: "Beni tuttular, ancak takımı unuttular"

Robin van Persie, Beşiktaş savunmasını nasıl aştıklarını ve galibiyetin sırrını açıkladı: "Beni tuttular, takımı unuttular"

2016.03.02 09:03 - Son Güncellenme: 2016.03.02 09:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Robin van Persie: "Beni tuttular, ancak takımı unuttular"

Kadıköy'deki mücadelede 90 dakika sahada kalan, gol atmamasına rağmen sergilediği etkili performansla alkış alan Robin van Persie galibiyetin ardından havalara uçmuştu. 

Belki de geldiği günden bu yana ilk kez bir maçta bu kadar sevinen Hollandalı yıldız, önemli açıklamalar yaptı. 

Beşiktaş defansının aslında kendisini çok iyi marke ettiğini belirten 32 yaşındaki santrfor, "Beni tuttular, ancak takımı unuttular. Beni marke eden iki stoper peşime takıldığında bizim takımda 10 kişi daha olduğunu unuttular. O boşlukları da Volkan Şen ile Nani değerlendirdi, cezayı kesti. Bu galibiyetle şampiyonluk yolunda büyük bir moral kazandık. En ciddi rakibimizi yenip, tekrar zirveye çıktık" dedi. 

Taraftara övgü yağdırdı

Kadıköy'de müthiş bir atmosfer oluşturan Sarı-Lacivertli taraftarlara da övgüler yağdıran Persie, "Fenerbahçeliler'in maç öncesi ve sonrası benimle birlikte takım arkadaşlarıma gösterdiği sevgi mutluluk verici. Benim için çok değerliler. Türkiye'de bu formayı giymekten büyük haz duyuyoruz. Bu desteğin karşılığı olarak şampiyonluk hediye etmemiz gerekiyor" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.02 09:03 - Son Güncellenme: 2016.03.02 09:04 - HABER MERKEZİ
A