Rıza Çalımbay: İyi oyuncuları kaybettik
Kasımpaşa Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Spor Toto Süper Lig'in ilk 2 haftasında futbolcuların gösterdikleri performanstan dolayı mutlu olduğu söyledi.
2016.09.07 18:07 - Son Güncellenme: 2016.09.07 18:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Kasımpaşa Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Spor Toto Süper Lig'in ilk 2 haftasında futbolcuların gösterdikleri performanstan dolayı mutlu olduğu söyledi.
Yeni sezon öncesi çok iyi oyuncularını kaybettiklerini de ifade eden deneyimli çalıştırıcı, "Elimizdeki kadroyu koruyup 4-5 tane oyuncu alabilseydik şu anda biz ligde Şampiyonlar Ligi'ne oynayan takımlardan bir tanesi olacaktık" diye konuştu.