Riekerink'ten istifa çağrısına yanıt!

Riekerink'ten istifa çağrısına yanıt!

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Kayserispor mağlubiyetinin ardından konuştu.

2017.02.12 21:57 - Son Güncellenme: 2017.02.12 21:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Riekerink'ten istifa çağrısına yanıt!

Jan Olde Riekerink'in maç sonu açıklamaları şöyle:

"Liderle farkı kapatmak için önemli bir şanstı. Çok kötü bir sonuç oldu bizim için. 2 tane duran toptan gol yedik. Şanssızlık denilebilir ama şanssızlığın dışında ilk yarıda agresifliğimiz eksikti. Arzu eksikliğimiz vardı. Diğer sonuçlardan dolayı baskı olmuş olabilir. Sezon başında adam markajı ile oynuyorduk. Sonra alan markajına döndük, biraz daha iyi gitti. Boy anlamında sıkıntılıyız. Genel olarak boy ortalamamız kısa. Duran top golleri bu yüzden olabilir."

İSTİFA SORUSUNA YANIT

Riekerink, bugün Arena'da yapılan istifa tezahüratlarının ardından basın mensuplarından gelen 'İstifa edecek misiniz?' şeklinde sorulan soruya ise "35 senedir bu işin içindeyim. Tepkiler normal. Kötü zamanlarda bunlar olabilir, alışığım" yanıtını verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.12 21:57 - Son Güncellenme: 2017.02.12 21:58 - HABER MERKEZİ
A