Rıdvan Dilmen: 'Podolski'nin kesilen pozisyonu ofsayt değil'

Rıdvan Dilmen: 'Podolski'nin kesilen pozisyonu ofsayt değil'

Spor Toto Süper Lig'in 30. haftasında Galatasaray ile Kasımpaşa arasındaki mücadelede, sarı-kırmızılı takımın bir golü ofsayt nedeniyle geçersiz sayılırken, bu karar tartışmalara neden oldu.

2016.04.24 18:50 - Son Güncellenme: 2016.04.24 18:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Rıdvan Dilmen: 'Podolski'nin kesilen pozisyonu ofsayt değil'

Galatasaray'ın 20. dakikada geliştirdiği atakta, Olcan'ın ara pasına Lukas Podolski hareketlendi ve Podolski yaptığı vuruşla topu ağlara gönderdi. Ancak hakem Barış Şimşek golü, Podolski'nin pozisyonu ofsayt olduğu için geçersiz saydı.

Kararın ardından sarı-kırmızılı oyuncuların itirazları olsa da karar değişmedi.

DİLMEN: "PODOLSKI'NİN POZİSYONU OFSAYT DEĞİL"
Pozisyonu değerlendiren Rıdvan Dilmen, "Podolski'nin pozisyonu var. Fenerbahçemaçında piero ofsayt dedi ama bugün piero da ofsayt diyemez. Podolski'nin kesilen pozisyonu ofsayt değil" yorumunu yaptı. (Sporx)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.24 18:50 - Son Güncellenme: 2016.04.24 18:52 - HABER MERKEZİ
A