Rıdvan Dilmen isyan etti

Rıdvan Dilmen isyan etti

Rıdvan Dilmen, NTV Spor'daki %100 Futbol programında, Kasımpaşa - Fenerbahçe maçının ilk yarısını yorumladı..

2012.09.29 20:59 - Son Güncellenme: 2012.09.29 20:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Rıdvan Dilmen isyan etti

Gerçekten benim gördüğüm en yavaş maçlardan bir tanesi. Uyku problemi olan bir adam açsın maçı mışıl mışıl uyusun. Futbolda bilim önemli ama bu maçta 3000 metre koşsan ne olur? Kilometreleri çıkaralım hayatımızdan. 120 saniye rakip yarı alanda oynamıyorsun. Maçın ilk yarısındaki ağırlık Kasımpaşa'dan yana. Orta sahada daha kalabalıklar. Fenerbahçe'nin bir tane pozisyonu var. Ne kenardan hücum var, ne göbekten 2'ye 1 var. Sanki saha 250 metre, bir oyuncu önümüzde diğeri taa nerede. Büyük boşluklar var. Biraz da oynamanız gerekiyor. Ben şimdi oynasam maçı bitiremem ama "Bu adam bir ara futbol oynamış" derler. Kasımpaşa'ya fazlasıyla saygı duyuyorum. Fenerbahçe de duyacak. İzleyiciler büyük ihtimalle "Şu maç bitsin" diyordur. İkinci yarı ne değişecek merak ediyorum. Sow'a bakıyoruz. Kornerin ortaya bir top geliyor, koşuyor.. Diyelim ki aldı, ne yapacak ışınlanacak mı? Bu maçın ilk yarısının analizini yapmak izleyicilere saygısızlık olur. Herkesin çok mutsuz olduğunu düşünüyorum. Kasımpaşa ile Fenerbahçe arasında fark yok. Ama illa zorlarsan beyazlar (Kasımpaşa) daha iyi dersin. Orta bayraklara kale kurmuşlar, oraya gol atmaya çalışıyorlar! Ama bunlara puan vermiyorlar. Ben izleyicilere maçla ilgili ne diyebilirim. Al gülüm - ver gülüm gibi öylesine oynuyorlar. Üzücü bir ilk yarı izledik.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.29 20:59 - Son Güncellenme: 2012.09.29 20:59 - HABER MERKEZİ
A