Ribery ve Xabi Alonso Benfica'yı gözüne kestirdi

Ribery ve Xabi Alonso Benfica'yı gözüne kestirdi

Bayern Münih'in iki yıldızı bu akşam oynanacak çeyrek final ilk maçı öncesi Benfica'yı değerlendirdi.

2016.04.05 12:13 - Son Güncellenme: 2016.04.05 12:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ribery ve Xabi Alonso Benfica'yı gözüne kestirdi

Franck Ribery ve Xabi Alonso, Bayern Münih'in bu akşam Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında Benfica ile oynayacağı maç öncesi Goal'e özel açıklamalarda bulundu.

Dikkatli olmak zorunda olduklarını söyleyen Ribery, "Tabii ki Benfica, Real Madrid, Bayern Münih veya Barcelona gibi büyük bir kulüp değil. Ama onlar da çeyrek finale yükselmeyi başardılar. Buraya gelene kadar da pek çok işi doğru bir şekilde yaptılar. Zenit ile çok zorlu bir eşleşmeyi kazanmayı bildiler. İyi ve güçlü bir takımları var. Her koşulda bu turu geçeceğimizi düşünmemeliyiz. Odaklanmalı ve ilk maçta alabileceğimiz en iyi skoru almalıyız." dedi.

XABI ALONSO: DİĞERLERİNİ DÜŞÜNMÜYORUZ

Xabi Alonso, Şampiyonlar Ligi'nde "olağan şüphelilerin" Real Madrid ve Barcelona olduğunu belirterek "Ama şu an rakibimiz Benfica. Diğer takımları şu an için düşünmemeliyiz. Daha önce şanslı günlerimiz oldu. Umarım bu eşleşmede şansa ihtiyacımız olmaz. Kalitemizle onları yenmeyi başarırız." dedi.

BARCELONA YİNE FAVORİ Mİ?

Barcelona'nın bu sezon da geçen sezon kadar güçlü olduğunu sözlerine ekleyen Alonso, "Barcelona hala çok iyi top oynuyor. Geçen seneki kadar iyiler. Ama biz geçtiğimiz sezona göre çok daha iyiyiz. Geçtiğimiz yıl sezonun son iki ayı bizim için felaket geçmişti. Sezon başındaki seviyemizi koruyamamıştık. Ama bu sezon sakatlık sorunlarıyla uğraşmak zorunda kalmazsak işler farklı olabilir." ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.05 12:13 - Son Güncellenme: 2016.04.05 12:13 - HABER MERKEZİ
A