Reyhan esnafı aşure dağıttı
Bursa'da, Reyhan esnafı vatandaşa aşure ikram etti.
2013.11.17 09:26 - Son Güncellenme: 2013.11.17 09:26 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Reyhan esnafı muharrem ayı münasebetiyle vatandaşlara aşure ikram etti. Esnafın dağıttığı sıcak aşure vatandaşlar tarafından kapışıldı. Vatandaşlar aşure alabilmek için uzun kuyruklar oluşturdu. Kazanlar dolusu sıcak aşure kısa sürede tükendi.
Reyhan esnafı olarak her yıl aşure ikram ettiklerini söyleyen çarşı yetkilileri, "Aşurenin geleneklerimizde önemli bir yeri var. Aşure birlik ve beraberliğin timsali. Önümüzdeki yıllarda da aşure dağıtmaya deva20131117AW000026_03.jpgm edeceğiz" dedi.