"Resmen bize tecavüz ettiler"

"Resmen bize tecavüz ettiler"

Sanica Boru Elazığspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, Kayserispor karşısında farklı mağlup oldukları maçın ardından olay açıklamalar yaptı.

2013.04.06 18:23 - Son Güncellenme: 2013.04.06 18:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Resmen bize tecavüz ettiler"

 

Sannica Boru Elazığspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural Kayserispor'a deplasmanda 4-1 mağlup oldukları karşılaşma sonrasında yine çok konuşulacak sözler söyledi.

Yayıncı kuruluş Lig TV'ye konuşan Yılmaz vural, 'Maçla ilgili yorumunuz ne olacak?' şeklindeki soruya " Kayserispor bize tecavüz etti." Kolay goller yedik". "Karşılık verdik ama yeterli olmadı" diye cevap verdi.

Ligde kalma mücadelesini değerlendiren Vural ," Karabükspor beraberlik alıp, biz de kaybedince sıralama değişti.  "Artık merakla Orduspor-Fenerbahçe maçını bekleyeceğiz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.06 18:23 - Son Güncellenme: 2013.04.06 18:24 - HABER MERKEZİ
A