Reklam tabelası için açılan çukurdan kemik çıktı!
BURSA'nın merkez Osmangazi İlçesi'nde, aydınlatma direkleri için kazılan çukurdan kemikler çıktı. İnsana ait olduğu sanılan kemikler incelenmek üzere polis tarafından toplandı.
2015.01.19 17:31 - Son Güncellenme: 2015.01.19 17:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'da reklam tabelasının altından çıkan kemikler polisi harekete geçirdi.
Edinilen bilgiye göre olay, akşam saatlerinde merkez Osmangazi ilçesi Hüdavendigar Mahallesi'nde meydana geldi. O
smangazi Belediyesi'ne ait Değirmen Park Sosyal Tesisleri'nin bahçesine reklam tabelası dikmek isteyen ekipler, kazdıkları yerden kemikler çıktığını görünce durumu polise bildirdi.

Savcılık olayla alakalı soruşturma başlattı. Kazılan yerden çıkarılan 30 parça kemik incelenmek üzere Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Kemiklerin insana veya hayvana ait olup olmadığı incelenecek.

Bu arada çevre sakinleri, bölge daha önce bir yatırın olduğunu iddia etti.