Refik Yılmaz vatandaşların Mevlit Kandilini kutladı

Refik Yılmaz vatandaşların Mevlit Kandilini kutladı

Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, vatandaşların mevlit kandilini kutlayarak, barış, kardeşlik ve huzur getirmesini diledi.

2014.01.12 15:37 - Son Güncellenme: 2014.01.12 15:38 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Refik Yılmaz vatandaşların Mevlit Kandilini kutladı


Mevlit kandilinde de geleneği bozmayan Refik Yılmaz, vatandaşlara kandil simidi dağıtarak sohbet etti. Merkez Çarşı Solaksubaşı Camiinde öğlen ve yatsı namazlarında vatandaşlarla bir araya gelen Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, "Bu gece, Müslümanlar arasında yüzyılllardan beri büyük bir coşku ile kutlanmaktadır. Bu gecede Sevgili Peygamberimiz, derin bir saygı ile anılmaktadır. Peygamberimizin doğum yıldönümlerinde okunan mevlitleri saygı ile dinlemek, O'nun mübarek ruhuna salât ve selâm okumak hiç şüphesiz büyük milletimizin Sevgili Peygamberimize olan engin sevgi ve bağlılığının bir ifadesidir" dedi.
Gemliklilerin kandilini kutlayan Refik Yılmaz, kandil simidi dağıttı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.01.12 15:37 - Son Güncellenme: 2014.01.12 15:38 - HABER MERKEZİ
A