Refik Eryılmaz: Çadırı olmayan vatandaşlar hasarlı eve girmek zorunda kaldı

Refik Eryılmaz: Çadırı olmayan vatandaşlar hasarlı eve girmek zorunda kaldı

Hatay'ın Defne ilçesinde meydana gelen depremin ardından Samandağ Belediye Başkanı Refik Eryılmaz, ''Bugüne kadar hava çok soğuktu. Çadırı olmayan vatandaşlar hasarlı eve girmek zorunda kaldı. Vatandaşlarımız çadır ihtiyacının bir an önce karşılanmasını talep ediyor'' ifadelerini kullandı.

2023.02.20 23:07 - Son Güncellenme: 2023.02.20 23:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Refik Eryılmaz: Çadırı olmayan vatandaşlar hasarlı eve girmek zorunda kaldı

Hatay'ın Defne ilçesinde meydana gelen depremin ardından Samandağ Belediye Başkanı Refik Eryılmaz çarpıcı bir açıklama yaptı.

Eryılmaz yaptığı açıklamada, ''Bugüne kadar hava çok soğuktu. Çadırı olmayan vatandaşlar hasarlı eve girmek zorunda kaldı. İnsanları bu şekilde ölüme itmenin anlamı yok. Vatandaşlarımız çadır ihtiyacının bir an önce karşılanmasını talep ediyor'' şekllinde konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.02.20 23:07 - Son Güncellenme: 2023.02.20 23:14 - HABER MERKEZİ
A