Real Sociedad, Mallorca deplasmanından galip ayrıldı

Real Sociedad, Mallorca deplasmanından galip ayrıldı

La Liga'nın 25'inci haftasında Real Sociedad, Mallorca deplasmanından 2-1 galip ayrıldı.

2024.02.18 23:07 - Son Güncellenme: 2024.02.18 23:08 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Real Sociedad, Mallorca deplasmanından galip ayrıldı

Mallorca, La Liga'nın 25'inci haftasında Real Sociedad'ı konuk etti. Heyecan dolu karşılaşma Real Sociedad'ın 2-1'lik üstünlüğüyle sona erdi.

Real Sociedad'ın gollerini 38'inci dakikada Takefusa Kubo ile 90+3'üncü dakikada Mikel Merino kaydetti. Mallorca'da fileleri 4'üncü dakikada Antonio Sanchez havalandırdı.

Ev sahibi Mallorca'da Antonio Ralli, 45+4'üncü dakikada kırmızı kartla cezalandırıldı.

Bu sonucun ardından Real Sociedad puanını 40'a yükseltti. Mallorca ise 23 puanda kaldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.02.18 23:07 - Son Güncellenme: 2024.02.18 23:08 - HABER MERKEZİ
A