Rangers kan kaybediyor
İngiltere Premier Lig takımlarından Everton, İskoç forvet Steven Naismith'i renklerine bağladı.
2012.07.04 15:12 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Vergi borçları nedeniyle Şubat ayında kayyuma devredilen Glasgow Rangers ile yollarını ayıran son isim, Naismith oldu.
Everton Kulübü'nden yapılan açıklamaya göre, Rangers'da forma giyen Naismith ile 4 yıllık sözleşme imzalandı. İskoçya'nın 25 yaşındaki milli futbolcusu, Glasgow'a katılmadan önce 2003-2007 yılları arasında Kilmarnock'da oynamıştı.
Naismith'in takım arkadaşı Jamie Ness de dün Stoke City'e transfer olmuştu.