"Rambo" bıçaklı oyun ölümle bitti

"Rambo" bıçaklı oyun ölümle bitti

Adana'da 18 yaşındaki genç, "Rambo" olarak bilinen bıçaklarla oyun oynarken 16 yaşındaki arkadaşını kalbinden bıçaklayarak öldürdü.

2014.01.16 18:07 - Son Güncellenme: 2014.01.16 18:08 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
"Rambo" bıçaklı oyun ölümle bitti

 

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Seyhan ilçesine bağılı Dağlıoğlu Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, arkadaş olan 16 yaşındaki D.D. ile 18 yaşındaki Emrah O., Rambo bıçağı olarak bilinen bıçaklarla oyun oynamaya başladı. Bir süre bıçakları birbirine vurdurarak oynayan arkadaşlardan Emrah O., bıçağı yanlışlıkla D.D.'nin kalbine sapladı. D.D. aldığı bıçak darbesiyle yere yığılırken, Emrah O. ise korkarak evine kaçtı. Olayı gören vatandaşlar tarafından otomobille Özel Güney Adana Hastanesi'ne kaldırılan D.D., yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Emrah O. ise polisin evine yaptığı baskında yakalandı. Emniyete götürülen zanlı, sağlık raporu için Adana Adli Tıp Birimi'ne çelik yelek giydirilerek getirildi. Olayın şokundan kurtulamadığı gözlenen zanlı, kendisini görüntülemek isteyen basın mensuplarına da gülümsedi. Rapor alındıktan sonra Emrah O., sorgulanmak üzere emniyete getirildi.

D.D.'nin cenazesi ise, hastaneden alınarak otopsi yapılması için Adana Adli Tıp Kurumu Morgu'na kaldırıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.16 18:07 - Son Güncellenme: 2014.01.16 18:08 - HABER MERKEZİ
A