Rakibine tekme atan futbolcuya dava açıldı

Rakibine tekme atan futbolcuya dava açıldı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde rakibine attığı tekme sonrası tepki toplayan Sanayispor oyuncusu Mehmet Değirmenci hakkında, kasten yaralama suçlamasıyla 1 yıldan 3 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı.

2016.03.11 11:42 - Son Güncellenme: 2016.03.11 11:42 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Rakibine tekme atan futbolcuya dava açıldı

Olay, Aydın 1. Amatör Ligi 1. Grubu'nda 2015 Aralık ayında, Dallıcaspor ile Sanayispor arasında oynanan maçta yaşandı. Mehmet Değirmenci'ye hakem, Dallıcasporlu futbolcu Kayhan Karakaş ile girdiği mücadele sonrası centilmenlik dışı davrandığı gerekçesiyle kırmızı kart gösterdi. Karta sinirlenen Değirmenci, rakibinin yüzüne tekme attı. Konu adli mercilere intikal ederken hakkında, kasten yaralama nedeniyle 1 yıldan 3 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı. Tekme sonrası bayılan ve hastaneye kaldırılan futbolcu Karakaş'ın, dudağına 9 dikiş atılmıştı. Davanın 5 Nisan'da Nazilli'de başlayacağını öğrenildi.



Nazilli Sanayispor Kulübü Başkanı Abit Yaz, Mehmet Değirmenci'nin rakibine yaptığı sportmenlik dışı hareketten dolayı özür dilediğini, buna rağmen kulüple ilişiğini kestiklerini açıklamıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.11 11:42 - Son Güncellenme: 2016.03.11 11:42 - HABER MERKEZİ
A