Rahmi Koç oyunu erken saatte kullandı
YSK kararıyla yenilenen İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri için İstanbul'daki seçmenler sandığa gidiyor. Ünlü iş insanı Rahmi Koç, Kandilli İlkokulu'nda oyunu kullandı.
2019.06.23 09:03 - Son Güncellenme: 2019.06.23 09:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ünlü iş insanı Rahmi Koç, Kandilli İlkokulu'nda kurulan 2233 numaralı sandıkta oyunu kullandı.
Oyunu verdikten sonra vatandaşlarla kısa bir süre sohbet eden Koç, okuldan ayrıldı.