"R.Madrid bizim kardeş takımımız"

"R.Madrid bizim kardeş takımımız"

Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Abdurrahim Albayrak, İspanyol devi Real Madrid ile oynayacakları Şampiyonlar Ligi çeyrek final maçı öncesinde açıklama yaptı.

2013.04.01 17:50 - Son Güncellenme: 2013.04.01 17:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"R.Madrid bizim kardeş takımımız"

Galatasaray, Real Madrid ile çarşamba günü oynayacağı şampiyonlar ligi maçı için Madrid'e hareket etti.

Özel bir seferle Madrid'e uçan Galatasaray kafilesinde yöneticilerden Abdurrahim Albayrak umutlu olduklarını belirtti.

Albayrak yaptığı kısa açıklamada "Aslında kardeş takım diyebiliriz. Gerek Başkanı, gerekse hocaları iyi dostlarımız. Bu bir tur mücadelesi, kolay olmayacağını biliyoruz ama biz umutluyuz. Futbolcularımız Aslanlar gibi mücadele edip ellerinden geleni yapacaktır" diye konuştu.

Bu arada Galatasaraylı az sayıda taraftar takımı coşkuyla uğurladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.01 17:50 - Son Güncellenme: 2013.04.01 17:51 - HABER MERKEZİ
A