Prof. Şengör: Kendi dışkımı yedim

Prof. Şengör: Kendi dışkımı yedim

Prof. Dr. Celal Şengör, Ekşi Sözlük'te katıldığı soru cevap etkinliğinde kendi dışkısını yediğini itiraf etti.

2018.10.10 07:44 - Son Güncellenme: 2018.10.10 07:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Prof. Şengör: Kendi dışkımı yedim

Ünlü Profesör Celal Şengör, Ekşi Sözlük'ün düzenlemiş olduğu soru-cevap etkinliğine katıldı.

Katıldığı programda Celal Şengör, Ekşi Sözlük kullanıcılarının kendisine yönelttiği birbirinden ilginç sorulara cevap verdi. 

Katıldığı televizyon programlarında yaptığı açıklamalarla sık sık gündeme oturan Celal Şengör, "Kendi dışkınızı hiç yediniz mi?" sorusuna "Yedim. Özellikle insan dışkısı acıydı" cevabını verdi.

İsviçre'de doktora yaptığı yerde otlayan ineklerin ve dağ keçilerinin de dışkılarının tadına baktığını söyleyen Şengör, "Özellikle insan dışkısı acıydı. Ötekiler de tatlıydı ama insanınki kadar acı değildi. Bu bir merak meselesidir, merak eden her şeyi dener" cevabıyla herkesi şaşırttı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.10 07:44 - Son Güncellenme: 2018.10.10 07:45 - HABER MERKEZİ
A