"Potanın Timsahları" sağlık kontrolünden geçti
Bursaspor Erkek Basketbol Takımı oyuncuları, sağlık kontrolünden geçti.
2015.08.20 15:35 - Son Güncellenme: 2015.08.20 15:37 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan yazılı açıklamada, 2015-2016 sezonuna hazırlanan sporcuların, gruplar halinde özel bir sağlık kurumunda kontrolden geçtiği bildirildi.
Basketbolcuların detaylı kan tetkiklerinin yapıldığı aktarılan açıklamada, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak burun boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildikleri duyuruldu.
Açıklamada, akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerle işlemlerin tamamlandığı ifade edildi.