Polisten vatandaşa bayram şekeri
Kahramanmaraş-Kayseri Karayolu'nda denetim yapan trafik ekipleri, durdurdukları araçların sürücü ve söz konusu araçta bulunan yolcuların bayramını kutlayıp, onlara şeker ve kolonya ikramında bulundu
2012.08.19 13:41 - Son Güncellenme: 2012.08.19 13:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sürücülere; fazla hız yapmamaları konusunda uyaran polisler, 3 saatten fazla araç kullanmamaları ve emniyet kemerini mutlaka takmaları konusunda uyarısını yaptı. Polislere teşekkür eden vatandaşlar da, duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Her zaman ehliyet, ruhsat kontrolü ve cezalar için durduruluyorduk, bugünde bizi polis arkadaşlar bizi durdurarak bayramımızı kutladı. Bu davranışları bizlere çok büyük sürpriz oldu, bayram günü güzel bir uygulama" görüşünü dile getirdi.