Polislere bıçakla saldırdılar

Polislere bıçakla saldırdılar

Kocaeli'nin İzmit ilçesinde, asayiş ve trafik uygulaması yapan polislere bıçak çekerek saldırdığı iddia edilen iki şahıs gözaltına alındı.

2013.11.24 16:19 - Son Güncellenme: 2013.11.24 16:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polislere bıçakla saldırdılar

İzmit'in Ömer Türkçakal Bulvarı üzerinde önceki gece trafik ve asayiş uygulaması yapan polis ekipleri durumundan şüphelendikleri 54 KN 865 plakalı otomobili durdurdu. Araç içerisinden inen ve alkollü oldukları anlaşılan Ş.E. (26) ve S.Y. (24) isimli şahıslara kimlik soran polis ekipleri iki şahıs tarafından bıçaklı saldırıya uğradı. Çıkan boğuşmada polis ekiplerinden birinin şahıslarda bulunan bıçakla parmağı kesildi. Olay yerine çok sayıda takviye ekip çağIrıldı. Polisler tarafından zor kullanılarak gözaltına alınan iki şahıs Saraybahçe Polis Merkezi'ne getirildi. Alkol muayenesinde Ş.E. 100 promil, Ş.E. ise 174 promil alkollü olduğu tespit edildi. İşlemleri tamamlanan Ş.E. ve S.Y. adliyeye sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.24 16:19 - Son Güncellenme: 2013.11.24 16:19 - HABER MERKEZİ
A