Polisler, güvercinleri besledi
KONYA'da, koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkma yasağı devam ederken, boş kalan meydan ve caddelerde görevli polis memurları, aç kalan güvercinleri besledi.
2020.04.24 09:31 - Son Güncellenme: 2020.04.24 09:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mevlana Meydanı, Hükümet Meydanı ve Bedesten Çarşısı'nda esnaf ve turistler tarafından beslenen güvercinler, koronavirüs önlemleri kapsamında 4 günlük sokağa çıkma yasağı ilan edilmesiyle aç kaldı.

Meydan ve caddelerde yem arayan güvercinlere Karatay Kaymakamlığı ekiplerinin sağladığı yemler, caddelerde görevli polis memurları tarafından zaman zaman güvercinlere verildi.
