Polisin silahını aldı ve ateşledi

Polisin silahını aldı ve ateşledi

ABD'de uyuşturucu madde kullandığı için gözaltına alınmak istenen genç, polisin silahını alarak ateş açtı.

2013.07.31 13:23 - Son Güncellenme: 2013.07.31 13:24 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Polisin silahını aldı ve ateşledi
00:32 Polisin silahını aldı ve ateşledi

İLGİLİ VİDEO

Polisin silahını aldı ve ateşledi


 

Beaverton Polis Departmanı tarafından yayınlanan güvenlik kamerası kaydında, polisin müdahale etmeye çalıştığı 18 yaşındaki genç, memurlara mukavemet gösteriyor. Bunun üzerine polisler, genci yere yatırarak etkisiz hale getirmeye çalışıyor. Bu sırada genç, polisin belindeki tabancayı alarak ateşliyor.

Polis sözcüsü, silahın ateşlemesinden dolayı herhangi bir yaralanmanın söz konusu olmadığını, Jared Steven Leone isimli gencin, 'polis memurlarına karşı koymak ve uyuşturucu madde kullanmaktan' mahkemeye çıkacağını söyledi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.31 13:23 - Son Güncellenme: 2013.07.31 13:24 - HABER MERKEZİ
A