Polise bomba ve silahlarla saldırdılar!

Polise bomba ve silahlarla saldırdılar!

Şırnak'ın İdil ilçesinde bir grup gösterici tarafından Paris katliamı bahanesiyle yollara barikatlar kurularak polis ekiplerine ses bombası ve gerçek silahlarla saldırı düzenlendi.

2015.01.11 11:41 - Son Güncellenme: 2015.01.11 11:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polise bomba ve silahlarla saldırdılar!

İdil'in Turgut Özal Mahallesi'nde bir araya gelip izinsiz gösteride bulundu. Adile Naşit Caddesi üzerinde yürüyüş boyunca sloganlar atarak mobese kameralarına saldıran göstericilere polis ekipleri tarafından müdahale edildi. Molotof kokteylli ve taşlarla polis ekiplerine saldıran göstericilere polis, biber gazı ve tazyikli suyla müdahale etti. Geç saatlere kadar süren gerginlikte göstericiler gerçek silah ve ses bombası da kullandı. Çıkan olaylar ara sokaklardaki kovalamaca ile son buldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.11 11:41 - Son Güncellenme: 2015.01.11 11:42 - HABER MERKEZİ
A