Polis otobüsü kaza yaptı: 15 yaralı

Polis otobüsü kaza yaptı: 15 yaralı

Kastamonu'nun Tosya ilçesinde polis ekiplerini taşıyan otobüs bariyerlere çarparak takla attı. İlk belirlemelere göre kazada 15'e yakın polis memuru yaralandı.

2013.11.07 20:38 - Son Güncellenme: 2013.11.07 20:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis otobüsü kaza yaptı: 15 yaralı


 

Edinilen bilgiye göre, polis ekiplerini taşıyan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne ait 41 TR 668 plakalı otobüs, Tosya'nın Çankırı Kavşağı'na geldiği esnada yağmur nedeniyle kayganlaşan yolda sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkarak bariyerlere çarptı. Takla atan otobüste ilk belirlemelere göre 15 polis memuru yaralandı. Kaza sonrası olay yerine çok sayıda sağlık ekibi ve ambulans sevk edildi. Polis ekipleri olay yerinde geniş güvenlik önlemleri alırken, yaralılar ambulanslarla hastanelere kaldırıldı.

Otobüsteki polislerin bugün Kocaeli'de evinde tabancasıyla başına ateş ederek intihar eden Bölge Trafik Müdürlüğü'nde görevli 13 yıllık polis memuru Aytaç Güneş'in cenazesine gittikleri öğrenildi. Güneş'in arkadaşlarını taşıyan otobüsün, cenazeyi defnetmek için Tokat'a gittikleri öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.07 20:38 - Son Güncellenme: 2013.11.07 20:39 - HABER MERKEZİ
A