Polis memuru tabancasını temizlerken kendini vurdu

Polis memuru tabancasını temizlerken kendini vurdu

ŞANLIURFA'da, atış poligonunda kullandığı tabancasını evde temizlemek isteyen polis memuru Selçuk B., yanlışlıkla tetiğe dokununca sağ bacağından yaralandı.

2013.12.18 16:58 - Son Güncellenme: 2013.12.18 16:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis memuru tabancasını temizlerken kendini vurdu

 


Olay Harran ilçesinde bulunan polis lojmanlarında meydana geldi. İddiaya göre, Harran Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru 28 yaşındaki Selçuk B., Şanlıurfa'daki poligonda atış talimi yaptıktan sonra evine geldi. Poligonda kullandığı beylik tabancasını temizlemek isteyen polis memuru, yanlışlıkla tetiğe dokundu. Polis memuru, tabancasında unuttuğu merminin sağ bacağına isabet etmesiyle yaralandı. Silah sesini duyan meslektaşlarının çağırdığı ambulansla Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürülen polis memuru tedavisinin ardından taburcu edildi.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.18 16:58 - Son Güncellenme: 2013.12.18 16:59 - HABER MERKEZİ
A