Polis memuru intihara kalkıştı

Polis memuru intihara kalkıştı

ŞANLIURFA Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru 27 yaşındaki Yakup Ö., evinde beylik tabancasıyla başına ateş etmesi sonucu ağır yaralandı.

2013.12.13 14:03 - Son Güncellenme: 2013.12.13 14:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis memuru intihara kalkıştı

 

Olay, sabah saatlerinde Akabe Mahallesi'nde bulunan Polis Lojmanları'nda meydana geldi. İddiaya göre, Asayiş Şube Müdürlüğü'nde görev yapan polis memuru Yakup Ö., henüz bilinmeyen bir nedenle yalnız yaşadığı evinde beylik tabancası ile başına ateş etti. Silah sesini duyan komşularının kanlar içerisinde bulduğu Yakup Ö., çağrılan ambulansla Balıklıgöl Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Olayı haber alan çok sayıda meslektaşı hastaneye akın ederek Yakup Ö.'nün durumuna ilişkin bilgi aldı.

Olayın ardından eve giden polisler ise Yakup Ö.'nün intihar girişiminden önce yazdığı saptanan bir mektuba incelenmek üzere el koydu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.13 14:03 - Son Güncellenme: 2013.12.13 14:04 - HABER MERKEZİ
A