Polis memuru evinde ölü bulundu
Afyonkarahisar'ın Emirdağ İlçesi'nde 3 yıldır görev yapan polis memuru evinde ölü bulundu.
2013.05.27 19:44 - Son Güncellenme: 2013.05.27 19:48 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Emirdağ İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görev yapan polis memuru Kazım Bulakbaşı (31), Yenidoğan Mahallesi Tepe Sokak'taki evinde, nöbetten dönen meslektaşı ve ev arkadaşı tarafından ölü bulundu. Ev arkadaşının haber vermesi üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Emirdağ Kaymakamı Akın Ağca da olay yerine gelerek incelemelerde bulundu. Yapılan incelemede, Kazım Bulakbaşı'nın beylik tabancasıyla sağ şakağına tek el ateş ederek yaşamına son verdiği tespit edildi.
HİÇ KİMSEYİ BU KADAR SEVMEDİM
Evde yapılan incelemede, Bulakbaşı'nın bıraktığı not bulundu. Bulakbaşı'nın bıraktığı notta, 'Hiç kimseyi bu kadar sevmedim. Ölümümden hiç kimse sorumlu değildir. Herkes beni afettsin' yazdığı kaydedildi.
Bulakbaşı'nın Şırnak'ın Beytüşşebap İlçesi'ne tayininin çıktığı ve yeni görev yerine gitmeye hazırlandığı belirtildi.