Polis memuru beylik tabancıyla intihar etti
KAYSERİ'de ailevi sorunlar yüzünden bunalıma girdiği iddia edilen polis memuru 50 yaşındaki Muhsin Öztürk, beylik tabancasıyla intihar etti.
2016.07.28 11:39 - Son Güncellenme: 2016.07.28 11:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olay, bu sabah merkez Melikgazi İlçesi Anafartalar Mahallesi Abide Sitesi Duygu Apartmanı'nın 5'inci katında meydana geldi. Melikgazi İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru 3 çocuk babası Muhsin Öztürk, bu sabah görevden çıktıktan sonra evine gitti. Bunalımda olduğu iddia edilen Öztürk, evinin balkonunda beylik tabancasıyla başına bir el ateş ederek, yaşamına son verdi.