Polis memuru beylik tabancıyla intihar etti

Polis memuru beylik tabancıyla intihar etti

KAYSERİ'de ailevi sorunlar yüzünden bunalıma girdiği iddia edilen polis memuru 50 yaşındaki Muhsin Öztürk, beylik tabancasıyla intihar etti.

2016.07.28 11:39 - Son Güncellenme: 2016.07.28 11:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis memuru beylik tabancıyla intihar etti

Olay, bu sabah merkez Melikgazi İlçesi Anafartalar Mahallesi Abide Sitesi Duygu Apartmanı'nın 5'inci katında meydana geldi. Melikgazi İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru 3 çocuk babası Muhsin Öztürk, bu sabah görevden çıktıktan sonra evine gitti. Bunalımda olduğu iddia edilen Öztürk, evinin balkonunda beylik tabancasıyla başına bir el ateş ederek, yaşamına son verdi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.28 11:39 - Son Güncellenme: 2016.07.28 11:39 - HABER MERKEZİ
A