Polis, evinde tabancasını başına ateşleyip intihar etti

Polis, evinde tabancasını başına ateşleyip intihar etti

Kıkrlareli'de, 42 yaşındaki polis memuru Nizamettin Güzel, evinde eşi ve kızının da bulunduğu sırada beylik tabancasıyla başına ateş etti. Ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılan Güzel kurtarılamadı.

2015.08.12 08:43 - Son Güncellenme: 2015.08.12 08:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis, evinde tabancasını başına ateşleyip intihar etti
04:13 Polis memuru intihar etti

İLGİLİ VİDEO

Polis memuru intihar etti

Kıkrlareli'deki TOKİ konutlarında oturan 20 yıllık polis memuru Nizamettin Güzel, dün gece saat 21.00 sıralarında evinin yatak odasında beylik tabancasıyla henüz bilinmeyen nedenle başına ateş etti.

Kırklareli Emniyet Müdürlüğü Pasaport Şubesi'nde görev yapan polisin eşi ve kızı, Güzel için ambulans istedi.

İhbar üzerine gelen sağlık ekipleri ilk müdahalenin ardından Nizamettin Güzel'i Kırklareli Devlet Hastanesi'ne götürdü. Hastanede doktorları müdahalesine rağmen Güzel kurtarılamadı.

EŞİ KRİZ GEÇİRDİ
Hastaneye gelen Güzel'in eşi ve kızı sağlık ekiplerin tarafından sakinleştirildi. Yaklaşık 2 saat sonra eşinin ölüm haberini alan kadın sinir krizi geçirdi. Kadını, ölüm haberi alarak hastaneye koşan diğer polisler teselli etmeye çalıştı.

"BABA BİZİ BIRAKIP GİTME"
Babasının ölüm haberi üzerine kızı da "Baba bizi bırakıp gitme" diye feryat ederek gözyaşı döktü.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.12 08:43 - Son Güncellenme: 2015.08.12 08:44 - HABER MERKEZİ
A