Poldi'den Fenerbahçe'ye gönderme!
Galatasaray'ın Almanya yıldızı Lukas Podolski'nin yaptığı paylaşım olay yarattı.
2016.09.13 18:28 - Son Güncellenme: 2016.09.13 18:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Alman yıldız, snapchat üzerinden yaptığı paylaşımla, Fenerbahçe'ye, sarı lacivertlilerin sponsorluk anlaşması yaptığı Hello Kitty üzerinden gönderme yaptı.
Podolski'nin Hello Kitty ürünüyle verdiği poz, Fenerbahçeli taraftarların tepkisini çekti.