Podolski: Çok gol kaçırdım, özür dilerim

Podolski: Çok gol kaçırdım, özür dilerim

Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Lukas Podolski, Osmanlıspor karşısında çok gol kaçırdığı için üzgün olduğunu söyledi.

2015.08.25 09:49 - Son Güncellenme: 2015.08.25 09:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Podolski: Çok gol kaçırdım, özür dilerim

Sarı - kırmızılı takımın sahasında Osmanlıspor'a 2-1 mağlup olduğu maçtan sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Alman futbolcu, "Çok gol kaçırdım, özür dilerim. Benim için sağ veya sol kanatta oynamak fark etmiyor. Bunun kararını hocamız verir. Biz şampiyon bir takımız ve rakipler bu yüzden bize daha farklı motive oluyor." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.25 09:49 - Son Güncellenme: 2015.08.25 09:49 - HABER MERKEZİ
A