Podolski: Çok gol kaçırdım, özür dilerim
Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Lukas Podolski, Osmanlıspor karşısında çok gol kaçırdığı için üzgün olduğunu söyledi.
2015.08.25 09:49 - Son Güncellenme: 2015.08.25 09:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı - kırmızılı takımın sahasında Osmanlıspor'a 2-1 mağlup olduğu maçtan sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Alman futbolcu, "Çok gol kaçırdım, özür dilerim. Benim için sağ veya sol kanatta oynamak fark etmiyor. Bunun kararını hocamız verir. Biz şampiyon bir takımız ve rakipler bu yüzden bize daha farklı motive oluyor." dedi.