Play-off'u ilk kez duyuyorum

Play-off'u ilk kez duyuyorum

Dia, "Play-off sistemini ilk kez duyuyorum. Bizim açımızdan iyi olacak, çünkü Galatasaray ile puan farkı azalmış olacak" dedi.

2012.03.01 22:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Play-off'u ilk kez duyuyorum

Fenerbahçeli futbolcu Issiar Dia'nın, FBTV'deki ''Günün Röportajı'' programındaki açıklamaları kulübün internet sitesinde de yayımlandı.
Dia, Spor Toto Süper Lig'de geçen sezonun ikinci yarısında ortaya koydukları etkili performansı, bu sezonun kalan bölümünde de sergileyebilecek güçte olduklarını söyledi.
Geçen sezon elde ettikleri şampiyonluğu hak ettiklerini kanıtlamak için bu sezon da şampiyon olmak istediklerini kaydeden Dia, ''Geçen sene bir zafer serisine imza attık. Bu sene de bunu başarabilecek güçteyiz. Çok iyi bir takım olduğumuzu ve geçen seneki şampiyonluğu hak etiğimizi kanıtlamak için bu sene de şampiyon olmak istiyoruz. Maçlarda oynadığım zaman elimden gelenin en iyisini yapıyorum, oynamadığım zamanlar teknik direktörümüzün tercihidir, saygı duyuyorum'' diye konuştu.
Play-off sisteminin şu anki durumda lider Galatasaray ile aralarındaki puan farkını azaltacağını kaydeden Dia, ''Play-off sistemini ilk kez duyuyorum. Bizim açımızdan şu an için daha iyi olacak, çünkü Galatasaray ile puan farkı azalmış olacak. Bu sistem bu yıl için bir deney olacak ama önümüzdeki yıllarda tüm Avrupa'da olduğu gibi normal bir düzene dönüleceğine inanıyorum'' ifadelerini kullandı.
Dia, ara transfer döneminde takıma katılan Moussa Sow ile iyi bir arkadaş olduklarını, Sow'un adaptasyonunda kendisinin de payı olacağını ifade etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.03.01 22:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A