Play-off için kesin karar verildi
Spor Toto Süper Lig'de 2012-0213 sezonunda geçerli olacak olan Süper Lig Statüsü yürürlüğe girdi. Buna göre, Süper Lig 18 takım arasında çift devreli lig usulüne göre oynanacak ve Play off olmayacak..
2012.07.12 17:21 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Futbol Federasyonu yeni sezon öncesinde merak edilen lig statüsü hakkında açıklama yaptı.
TFF'nin resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, play-off sisteminin oynanmayacağı belirtildi.
Müsabaka sisteminde, "Süper Lig 18 takım arasında çift devreli lig usulüne göre oynanır. Sezon sonunda Süper Ligde 16, 17 ve 18'inci sıraları alan 3 (üç) takım TFF 1. Ligine düşer" denildi.
Bu açıklamanın ardından play-off sistemi resmen kaldırılmış oldu.