PKK'lılar şirket basıp silah çaldı
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Şırnak'ın Cizre ilçesinde elektrik dağıtım şirketine ait binayı basan PKK'lılar iki silahı çaldı.
2015.01.12 07:12 - Son Güncellenme: 2015.01.12 07:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
Teröristler Şırnak'ta silah çaldı.
Konuyla İlgili Genelkurmay Başkanlığı'ndan bir açıklama geldi.
Açıklamaya göre, olay Şırnak'ın Cizre ilçesindeki Nur Mahallesi'nde gerçekleşti.
Bölücü terör örgütüne mensup yüzleri kapalı 15-16 kişilik bir grup, Dicle Elektrik Dağıtım Şirketi'ne ait bir binayı bastı.
Teröristler özel güvenlik görevlisini silah zoruyla etkisiz hale getirdikten sonra kasaya yöneldi.
Kasada bulunan bir MP-5 silahı ile bir tabancayı çalan PKK'lılar kaçtı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.