PKK'lılar şirket basıp silah çaldı

PKK'lılar şirket basıp silah çaldı

Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Şırnak'ın Cizre ilçesinde elektrik dağıtım şirketine ait binayı basan PKK'lılar iki silahı çaldı.

2015.01.12 07:12 - Son Güncellenme: 2015.01.12 07:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
PKK'lılar şirket basıp silah çaldı

 

Teröristler Şırnak'ta silah çaldı.

Konuyla İlgili Genelkurmay Başkanlığı'ndan bir açıklama geldi.

Açıklamaya göre, olay Şırnak'ın Cizre ilçesindeki Nur Mahallesi'nde gerçekleşti.

Bölücü terör örgütüne mensup yüzleri kapalı 15-16 kişilik bir grup, Dicle Elektrik Dağıtım Şirketi'ne ait bir binayı bastı.

Teröristler özel güvenlik görevlisini silah zoruyla etkisiz hale getirdikten sonra kasaya yöneldi.

Kasada bulunan bir MP-5 silahı ile bir tabancayı çalan PKK'lılar kaçtı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.12 07:12 - Son Güncellenme: 2015.01.12 07:12 - HABER MERKEZİ
A