PKK'lılar içme suyu hattını bombalayarak zarar verdi

PKK'lılar içme suyu hattını bombalayarak zarar verdi

MARDİN'in Midyat ile Nusaybin ilçeleri arasında bulunan Beyazsu Mahallesi'ndeki içme suyu hattına PKK'lılar tarafından bombalı saldırı düzenlendi. İçme suyu hattının zarar görmesi nedeniyle merkez Artuklu, Nusaybin, Kızıltepe ve Yeşilli İlçeleri'ne su verilemiyor.

2016.04.17 20:58 - Son Güncellenme: 2016.04.17 20:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
PKK'lılar içme suyu hattını bombalayarak zarar verdi
02:00 Kaymakamlık camilerden "Silopi PKK'lılardan temizlenmeden yasak kalkmayacak" anonsu yaptı

İLGİLİ VİDEO

Kaymakamlık camilerden "Silopi PKK'lılardan temizlenmeden yasak kalkmayacak" anonsu yaptı

Midyat İlçesi'ne bağlı Beyazsu Mahallesi'nden sağlanan ve Mardin merkez dahil bazı ilçelerin de kullandığı içme suyu boru hattına, PKK'lı teröristler sabotaj düzenlendi. Taşlıburç Mevki'inde PKK'lılar tarafından bombalı saldırı sonucu, içme suyu boru hattında büyük çaplı hasar oluştu. Saldırı nedeniyle Mardin nüfusunun yaklaşık yüzde 70'inin yaşadığı merkez Artuklu, Nusaybin, Kızıltepeve Yeşilli ilçelerine içme suyu verilemiyor.

Mardin Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı MARSU ekipleri, ana hattakı vanayı kapatarak, hasar gören içme suyu boru hattını onarmak için çalışma başlattı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.17 20:58 - Son Güncellenme: 2016.04.17 20:58 - HABER MERKEZİ
A