Pitbull besleyen iki kişiye toplam 15 bin 604 lira ceza!

Pitbull besleyen iki kişiye toplam 15 bin 604 lira ceza!

Konya'da, tehlikeli köpek ırkları arasında yer alan "pitbull" besleyen iki kişiye toplam 15 bin 604 lira ceza yazıldı.

2019.09.25 10:55 - Son Güncellenme: 2019.09.25 10:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Pitbull besleyen iki kişiye toplam 15 bin 604 lira ceza!

Alınan bilgiye göre, Doğa Koruma ve Milli Parklar 8. Bölge Müdürlüğü  ekipleri, merkez Karatay ilçesi İsmail Mahallesi'nde 2 pitbull cinsi köpek  beslenildiği ihbarı üzerine harekete geçti.

Verilen adreslere giden ekipler, el koydukları 2 pitbull cinsi köpeği Konya Büyükşehir Belediyesi Geçici Hayvan Barınağı'na teslim etti.

Köpekleri besleyen 2 kişiye, 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu'nda  belirtilen "tehlike arz eden hayvanları üretmek ve sahiplenmek" suçlarından  toplam 15 bin 604 liralık idari para cezası uygulandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.25 10:55 - Son Güncellenme: 2019.09.25 10:55 - HABER MERKEZİ
A