Pitbull besleyen iki kişiye toplam 15 bin 604 lira ceza!
Konya'da, tehlikeli köpek ırkları arasında yer alan "pitbull" besleyen iki kişiye toplam 15 bin 604 lira ceza yazıldı.
2019.09.25 10:55 - Son Güncellenme: 2019.09.25 10:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
Alınan bilgiye göre, Doğa Koruma ve Milli Parklar 8. Bölge Müdürlüğü ekipleri, merkez Karatay ilçesi İsmail Mahallesi'nde 2 pitbull cinsi köpek beslenildiği ihbarı üzerine harekete geçti.
Verilen adreslere giden ekipler, el koydukları 2 pitbull cinsi köpeği Konya Büyükşehir Belediyesi Geçici Hayvan Barınağı'na teslim etti.
Köpekleri besleyen 2 kişiye, 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu'nda belirtilen "tehlike arz eden hayvanları üretmek ve sahiplenmek" suçlarından toplam 15 bin 604 liralık idari para cezası uygulandı.