Piknik yapan 21 kişiye toplam 66 bin lira ceza yazıldı

Piknik yapan 21 kişiye toplam 66 bin lira ceza yazıldı

Manisa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerine uymayarak piknik yapan 21 kişiye toplam 66 bin 150 lira ceza uygulandı.

2020.04.02 19:14 - Son Güncellenme: 2020.04.02 19:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Piknik yapan 21 kişiye toplam 66 bin lira ceza yazıldı

Manisa İl Emniyet ve İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Kovid-19 salgınıyla mücadele kapsamında, Manisa Kalesi civarı, Spil Dağı Milli Park yolunda ve Ağlayan Kaya mevkisinde denetim yaptı.

Denetimlerde piknik yaptığı tespit edilen 21 kişiye, kişi başı 3 bin 150 lira ceza yazıldı.

Öte yandan, Gölmarmara İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin yaptıkları yol denetimlerinde, fazla yolcu taşıdığı tespit edilen araç ve içerisinde bulunan yolcular uyarıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.02 19:14 - Son Güncellenme: 2020.04.02 19:15 - HABER MERKEZİ
A