Pikniğe gittiği Uludağ'da kayalıklardan düşüp öldü

Pikniğe gittiği Uludağ'da kayalıklardan düşüp öldü

Uludağ'da, ailesiyle piknik yapmaya çıkan bir kişi kayalıklardan düşerek öldü.

2012.07.16 07:08 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Pikniğe gittiği Uludağ'da kayalıklardan düşüp öldü

Alınan bilgiye göre, Bayram Geçal (47), ailesiyle Uludağ'a piknik yapmaya gitti. Akşam saatlerinde zirveye yakın maden bölgesinde yürüyüşe çıkan Bayram Geçal, üzerine çıktığı yaklaşık 10 metre yükseklikteki kayalıktan düştü.
Yakınlarının durumu bildirmesi üzerine bölgeye gelen 12 kişilik Jandarma Arama Kurtarma ekibi, olay yerini tarif etmekte zorlanan aileye cep telefonu sinyali sayesinde ulaştı. Ekipler, halatlar aracılığıyla uçuruma inerek, Geçal'ın cesedine ulaştı.
     Ekipler tarafından çıkarılan Geçal'ın cesedi, Çekirge Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
     

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.16 07:08 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A