Pikap sazlık alana girdi: 3 yaralı

Pikap sazlık alana girdi: 3 yaralı

Eskişehir'de kontrolden çıkan pikabın sazlık alana girmesi sonucu 3 kişi yaralandı.

2012.08.18 15:29 - Son Güncellenme: 2012.08.18 15:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Pikap sazlık alana girdi: 3 yaralı

Edinilen bilgiye göre Ahmet S. idaresindeki 50 AF 222 plakalı pikap, Eskişehir-Bursa karayolunun 25. kilometresinde kontrolden çıkarak yol kenarındaki sazlık alana girdi. Kazada yaralanan araç sürücü Ahmet S. ile Fatma S. ve Nazire S., 112 Acil Servis ambulansıyla götürüldükleri çeşitli hastanelerinde tedavi altına alındı. Jandarma kazayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.18 15:29 - Son Güncellenme: 2012.08.18 15:29 - HABER MERKEZİ
A