Peşmergeler sağlık kontrolünden geçti

Peşmergeler sağlık kontrolünden geçti

Kobani'deki IŞİD ile Kürt gruplar arasında devam eden çatışmalarda IŞİD'e karşı savaşmak üzere Türkiye üzerinden Kobani'ye geçecek olan Peşmerge güçleri, geldikleri Şanlıurfa'da sağlık kontrolünden geçti.

2014.10.30 08:18 - Son Güncellenme: 2014.10.30 08:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Peşmergeler sağlık kontrolünden geçti

 

Peşmergeler, akşam yemeğinin ardından Kobani'ye gitmek üzere yola çıktı.

Kürdistan Bölgesel Yönetimi'nin, Suriye'nin Kobani kentine gönderdiği Peşmerge güçlerinin karayoluyla gelen bölümü Silopi, Nusaybin, Kızıltepe'den sonra Viranşehir'e oradan da Şanlıurfa'ya geldi. Kent girişinde bir dinlenme tesisinde akşam yemeği yiyen Peşmerge birliği, burada yaklaşık 2 saat mola verdi. Yemek öncesi bazı Peşmergeler sağlık kontrolünden geçti. Burada yine kalabalık bir grup vatandaş Peşmergeyi bekledi. Yemek molası için tesise giren Peşmerge'den bazılarının silah taşıması dikkat çekti. Peşmergeler yemeğin ardından saat 23.00 sıralarında Suruç'a doğru hareket etti. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.30 08:18 - Son Güncellenme: 2014.10.30 08:18 - HABER MERKEZİ
A