Personele yüzde 15 indirim protokolü imzalandı

Personele yüzde 15 indirim protokolü imzalandı

Gemlik Belediye Personeli, Bursa Büyükşehir Belediyesi Tesislerinden yüzde 15 indirimle faydalanabilecek. Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, kaliteli mekânlarda belediye personelinin aileleri ve misafirlerini daha ucuza ağırlayıp, konaklayabileceğini belirterek, "Gemlik Belediyesi'nin saygın personeline bu protokol hayırlı uğurlu olsun" dedi.

2014.01.09 14:33 - Son Güncellenme: 2014.01.09 14:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Personele yüzde 15 indirim protokolü imzalandı

Gemlik Atatepe ve Narlı Sosyal Tesislerinin yanı sıra Bursa Hünkâr Köşkü, Mudanya İstasyon Tesisleri ve Göl Kafe Gibi Bursa Büyükşehir Belediyesine ait seçkin mekânlarda uygulanacak yüzde 15 indirim protokolü Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz ve BURFAŞ Genel Müdürü Muhammet Gümüşsoy arasında imzalandı. Genel Müdür Gümüşsoy, Bursa Büyükşehir Belediye Personelinin yararlandığı indirimden Gemlik Belediyesi Personelinin de faydalanacak olmasının mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi. Bu konuda girişimlerde bulunan Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz'a da teşekkür eden Muhammet Gümüşsoy, BURFAŞ'ın Gemlik Belediye Personelini de indirimli olarak ağırlamaktan gurur duyacağını sözlerine ekledi.

İndirim Protokolü Ocak 2014'ten itibaren geçerli olacak. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.09 14:33 - Son Güncellenme: 2014.01.09 14:33 - HABER MERKEZİ
A